Veronika Nastoupilová



režisérka, scénáristka, kameramanka, střihačka, fotografka a promítačka

*1988

Jsem absolventka Obrazové a zvukové techniky na SPŠ Sdělovací techniky Panská. O film jsem se začala zajímat už jako malá holka, a v jedenácti jsem udělala svůj první animovaný film a přihlásila ho na festival. Film sice neměl úspěch, ale na festivalu jsem dostala dobrou lekci, a to , že jsou pravidla jak film točit.Od té doby jsem se začala zajímat, jak film vzniká a pokračovala jsem v natáčení filmů. Pak jsem se dostala do Dětské televize P2. Tam jsem se naučila spoustu věcí o natáčení a poznala jsem další nadšence pro film. Během toho jsem natočila několik krátkých filmů, spotů atd. Na SŠ jsem se také začala zajímat o klasickou a digitální fotografii. Udělala jsem si promítačský průkaz a chodila jsem promítat na praxi do kina Světozor a Atlas. v současné době jsem v prvním ročníku Filmových studií na Univerzitě Karlově, pracuji a také tvořím. Píši nové scénáře, připravuji natáčení a chystám další projekty. Filmy tvořím ve svém volném čase, snažím se, aby se na nich podíleli lidé, kteří jsou do filmu stejně zapálení jako já, a mají podobné názory. Přestože všechny filmy, financuji sama a jsou proto nízkorozpočtové, tak se snažím, aby byli maximálně profesionální. Do budoucna plánuji další projekty, především z oblasti hrané tvorby. Filmy budu točit, i kdybych měla být jediný divák, který je uvidí.

projetky:
31 obrazů(festival pohledem promítače)
Digitalizace měsíce
Panenka
Život brouka
sociální reklama AIDS
AV portrét
Znělka pro filmový festival Oty Hoffmana
Gramofon
Svatý grál
Kafe
FK spot
No Comment